Saturday, August 4, 2012

Bukan Sempurna Yang Kucari #3

Alhamdulillah.Akhirnya paper terakhir exam semester akhir. Fuhhh. Rasa macam sekejap je empat tahun kat  bumi UM ni. Yeayyy. Boleh kemas barang. Lusa nak balik. Teehee. Aku meraup muka dengan tangan. Syukur.

Tinggal nak tunggu result je ni. InsyaAllah lepas semua paper. Aminnn.

Tapi ada satu misi yang perlu diselesaikan sebelum balik ke rumah. Esok. Ya esok harinya aku nak tuntut jawapan. Kalau tak sampai bila lagi? Aku jugak yang seksa. Huwaaa. Geram betul. Mintak-minta la esok dia free. Takkan la tak free kot, esok kan Sabtu.  Heh.

***
Aku menghempaskan diri atas katil. Tangisan yang kutahan sepanjang perjalanan pulang tadi kutahan, kini kubiar lepas.

Arghh. Benci benci. Benci pada diri sendiri sebab selama ni terlalu mengharapkan sesuatu. Sofea kau pergi mana? I need you. Cepat la balik. Aku rasa macam nak hantuk kepala kat dinding ni. Sofeaaaaaa!

Akhirnya aku tidur dengan air mata.

***

Tersentak.

Mak aih. Meremang bulu roma aku. Berderau. Postural hypotension terus.

Waaaa..nak lari seribu batu la macam ni. Harap-harap ada putera raja bawak aku lari malam ni/ ''Sofea kau ni kan!'' Aku rasa macam nak ketuk je Sofea ni. Kenapa rahsiakan dari aku?? Eeeee. Dah la selama ni semua aku cerita kat dia. Amboi diam-diam kau buat tindakan sendiri eh.

Nak sambung lagi tapi dah pukul 12.50am. Nanti la esok ke sambung. Kbai :D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...