Tuesday, March 6, 2012

Bila Berharap Pada Manusia

Dalam satu coretan Hilal Asyraf dalam Batu-bata Kehidupan, dia ada cakap kalau kita bergantung pada manusia kita akan kecewa. And I can feel it now. Lepas tu baru la nak letakkan pergantungan pada Dia kan. Eee..malu tak? Seoatutnya dari awal kena letakkan pergantungan pada Dia. =(

Lately ni selalu je rasa tension, nak marah orang sebab tak faham apa yang kita rasa, apa yang kita nak. Hehh. Ingat orang lain kisah ke apa yang kita nak atau rasa?

Tapi Dia tau apa yang kita nak.

Kalau kita rasa mengadu pada kawan itu jalan terbaik. Ya, mungkin sementara sebab bila kawan kita dah bosan dengan kita dia akan tionggalkan kita. Kalau kita mengadu dekat Dia, dia selalu ada. Tak pernah rasa bosan walaupun kita jarang ingat kat Dia.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...