Tuesday, September 6, 2011

Buat Awak


copied, edited and pasted! 



Gambar hiasan semata-mata



Awak jgn terlalu baik dgn sye, sbb nnti sye akn mula suka pada awk…

Awak, jgn lah msj sye kalau awak xda pape kpentingan, sbb nnti sye jadi rindu pada awk…

Awak, jgn buat sye t’lalu gembira dgn p'hatian yg awk berikn pada sye, tolonglah.., sye xdptt nak elak dari menyenanginya

Sye tahu walaupun awk layan sye macam tu, awak anggap sye kawan je kn? Awak, sye nak bgitahu awk, perempuan hati dia lembut n cepat t’sentuh…

Bila sye dah start suke kat awk, baru awk cakap awk anggap sye macam kawan je. Bila sye dah start syg pada awk, baru awk cakap kita just kawan je. Sekarang sye paham kenapa Allah dah letak garis panduan dlm hubungan sesame muslimin n muslimat

Sebab Allah tak nak sye n perempuan yg lain t’luka...kerana wanita hanya punya satu cinta~

Hahaha..ada yang terasa? No no no..bukan awak ok? :P



1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...