Monday, December 20, 2010

Nak Nangis Kejap Boleh Tak?

Kenapa ni Mimi?
I want to cry but I can't..

What's your probs dear?
I don't know. Just want to cry. 
Actually..I'm woory about myself, about my adik2, about my future. 

Yang paling merunsingkan pasal adik2 kesayanganku, GG n Tasya. Kakak sayang korang.
Tasya..maafkan kakak. Kakak tak dapat jaga Tasya sebaik mungkin. Sebaik mak. Sayang..Tasya pandai, cerdik dari kakak  n abang. Tapi kakak tak sempat nak luangkan masa nak ajar Tasya, uruskan Tasya pergi sekolah. Ikat rambut Tasya. Kakak kesian tengok Tasya kena duduk rumah Kak Zah. Kalau boleh kaka nak duduk rumah hantar Tasya naik bas sekolah hari-hari.

Gg..kakak tak tau nak cakap macam mana. Tapi please, kalau nak buat apa-apa ingat la arwah mak kat sana dik. Kakak percaya kat abang macam mana mak dengan abah percaya kat abang. Jangan sia-siakan kepercayaan kami. Kakak tau life kat MRSM ni tak seronok macam kat sekolah biasa. Hubungan dengan kawan-kawan, suasana study..kakak tau. Kakak dulu pun tak ramai kawan. Tapi peluang ni guna la sebaik-baiknya. Please..kalau sayang kakak, kalau sayang mak n abah. 

Tolonglah..I can't stop my tears..

Remember He is always by your side. You need to be strong. Jauh lagi perjalanan Mimi..
Yes I know..thanks.


Ni la cara nak pujuk diri sendiri. Now I can smile. =)
Hidup tak selalu indah. Perjalanan kadang kala terasa jerihnya. Cuma kita perlu ingat kita ada Dia.


 
 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...