Wednesday, December 22, 2010

2011..20 Tahun Sudah

Assalamualaikum..

Lagi sikit hari nak masuk 211 dah. Last week dah masuk tahun baru Hijrah 1432. Yeah..pasang azam. Mulakan semangat baru. Lupakan benda-benda yang tak patut diingat.

Dan tahun depan, sesiapa yang sebaya dengan aku akan masuk alam 20an. Tu dia..20 kot!

20,21,22.....29. Dalam jangka masa sepuluh tahun ni macam-macam boleh berlaku. Sedar tak sedar dah nak masuk alam dewasa. Eeee.tak mau. Jadi orang dewasa banyak tanggungjawab. Tapi mana boleh nak elak. Ini lah realiti hidup. Makin hari makin tua. Muahaha.

Awal 20an ni kena tumpukan pada pembinaan karakter, personaliti, kerjaya dan kewangan. 2014 grad insyaAllah. Lepas tu kerja! Wah..tak sabar nak habis belajar! Habis belajar kerja..Lepas kerja? Ngee..lepas kerja apa tah. Lu pikir la sendiri.. :P Semoa jalan kami dipermudahkan olehNya.


2011=20 years. 
Happy 20th Eeryone.. ^^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...